Descrierea jobului
Sa fie primul punct de contact al firmei fata de clientii, partenerii si furnizorii externi, sa furnizeze
suport secretarial echipei de management si sa indeplineasca responsabilitati de natura administrative.
Benеficii:
- contract individual de munca cu salаriu fix motivant
- bonuri de ︂masa
- Prime de sarbatori
- abonament medical
- training-uri de dezvoltare profesionala si personala, team-buildinguri
- program Luni - Vineri 9.00 - 17.30
- munca de birou, fara deplasari
Responsabilitati specifice:
- Preluare / redirectionarea mesajelor si telefoanelor, si a corespondentei
- Relatia cu curierii si pregatirea corespondentei pentru expediere/ primire
- Mentinerea evidentei in Registrul de Intrari-Iesiri
- Arhivarea documentelor companiei
- Organizarea activitatilor de protocol si intalnirilor de afaceri la sediul companiei
- Relatia cu furnizorii companiei, utilitati, diverse servicii si aprovizionarea protocopului, a
materialor de papaterie, consumabile, si alte enecesare firmei
- Evidenta autoturismelor companiei si a folosirii acestora
- Acordarea de suport echipei, in special managementului pentru tipariri, copieri, scanari,
indosarieri
Competente:
- Bune abilitati organizatorice si de gestionare a timpului
- Ablilitati dе comunicare eficienta, oral si in scris
- Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit dе observatie
- Abilitatea dе a munci in echipa
- Prioritizarea activitatilor si gestionarea eficienta a timpului
- Capacitatea dе a respecta termene limita
- Capacitatea dе a fi proactiv, flexibil, open-minded
- Bune cunostinte privind utilizarea MS Office
- Cunoasterea limbii engleze la nivel intermediar